Wij hebben de afgelopen maanden 3 x bij jullie gegeten, waaronder 2x tijdens het weekend. Alle keren was het eten voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk. Een punt van aandacht is dat gasten in het restaurant in het weekend zeer lang moeten wachten op het eten. Met name met kleine kinderen is dit vervelend. De afhaalklanten hebben dan duidelijk prioriteit. Het zou jammer zijn als klanten om die reden jullie voortreffelijke restarant zouden mijden.
Hartelijk dank voor jullie bericht. Ontzettend blij te weten dat jullie ons restaurant meerdere malen hebben bezocht. Wij waarderen jullie mening en zijn blij met de aandachtspunt. En onze excuses dat jullie lang hebben moeten wachten. Hier gaan wij in het vervolg zeker aandacht aan besteden. We zien jullie graag weer terug bij ons in het restaurant. Groeten, Oostgarden
goedemiddag
Wij hebben voor zaterdag 29juli aziatisch buffet besteld waarbij de spullen rond drie uur alvast gebracht worden. Is het mogelijk om dan ook alvast de mini loempia’s en kerrie driehoekjes te krijgen zodat wij deze als snacks alvast aan onze gasten kunnen serveren? Graag even een bevestiging via de mail of tel. gr. Aad en Ineke v.d. Voort
Wij hebben twee weken geleden voor het eerst voortreffelijk bij jullie gegeten. Wij willen voor a.s. zondag om 18.00 uur weer een tafeltje reserveren. Kan dat?
Beste heer Ted Franke,
Ontzettend leuk om uw reactie te lezen.
Wij zijn heel erg blij dat u ons eten lekker vindt.
Om in het restaurant te eten hoeft u niet te reserveren.
U bent altijd van harte welkom.
Gisteren de bestelde maaltijd voor +/- 50 personen afgehaald + een maaltijd voor de kids. Het was perfect, alles stond netjes klaar op de afgesproken tijden ( inclusief warmhoud bakken). Helemaal top !!! Bedankt.
Ik heb gisteren met twee collega’s prima bij jullie gegeten. Maar heb ook wel een verbeterpuntje.
Wij wilden n.l. een rijsttafel voor 3 i.p.v. 2 (zoals standaard op de kaart). Dat kon niet werd ons gezegd; de oplossing volgens jullie personeel was een rijsttafel voor twee met een extra gerecht.
Mij leek een rijsttafel voor 2 maal 1 1/2 niet zo heel erg moeilijk, maar dat was onmogelijk. Waarom??
Iets klantvriendelijker resp. flexibeler zouden wij gewaardeerd hebben
Kunt u me vertellen wat het maandmenu van mei 2015 is, of waar ik het kan vinden op internet?
Beste Paul,
Het maandmenu staat nu iedere maand onderaan op de website.
We hopen u te zien in ons restaurant.
Groeten,
Oostgarden
Graag willen wij voor 3 pers De 10 september om 18,30 reserveren.
Beste Hanemaaijer,
We hopen dat u een leuke diner heeft genoten in Oostgarden.
We zien u graag terug.
Groeten,
Oostgarden
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen voor een grote bestelling.
Wat is uw e-mail adres?
Beste Conny,
We hopen dat je goed bent geholpen door Oostgarden.
Via het contactpagina kan je altijd contact met ons opnemen.
Maar bellen gaat het snelst.
Groeten,
Oostgarden
Wij hebben de afgelopen maanden 3 x bij jullie gegeten, waaronder 2x tijdens het weekend. Alle keren was het eten voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk. Een punt van aandacht is dat gasten in het restaurant in het weekend zeer lang moeten wachten op het eten. Met name met kleine kinderen is dit vervelend. De afhaalklanten hebben dan duidelijk prioriteit. Het zou jammer zijn als klanten om die reden jullie voortreffelijke restarant zouden mijden.
Beste klanten van Oostgarden,
Hartelijk dank voor jullie bericht. Ontzettend blij te weten dat jullie ons restaurant meerdere malen hebben bezocht. Wij waarderen jullie mening en zijn blij met de aandachtspunt. En onze excuses dat jullie lang hebben moeten wachten. Hier gaan wij in het vervolg zeker aandacht aan besteden. We zien jullie graag weer terug bij ons in het restaurant. Groeten, Oostgarden
Is u restaurant met de rolstoel te bereiken?
Beste Henk,
Ons restaurant is ook met de rolstoel te bereiken.
U bent van harte welkom.
Ik heb een vraag:
Kunnen jullie ook eten bezorgen?
Gr
Bartosz
Beste Bartosz,
Helaas hebben wij nog geen thuisbezorgservice.
Groetjes,
Oost Garden
goedemiddag
Wij hebben voor zaterdag 29juli aziatisch buffet besteld waarbij de spullen rond drie uur alvast gebracht worden. Is het mogelijk om dan ook alvast de mini loempia’s en kerrie driehoekjes te krijgen zodat wij deze als snacks alvast aan onze gasten kunnen serveren? Graag even een bevestiging via de mail of tel. gr. Aad en Ineke v.d. Voort
Wij hebben twee weken geleden voor het eerst voortreffelijk bij jullie gegeten. Wij willen voor a.s. zondag om 18.00 uur weer een tafeltje reserveren. Kan dat?
Eten afgehaald.Nog nooit zo best gegeten.Nu is mijn vraag.Moet je om binnen in restaurant te eten reserveren ?
Beste heer Ted Franke,
Ontzettend leuk om uw reactie te lezen.
Wij zijn heel erg blij dat u ons eten lekker vindt.
Om in het restaurant te eten hoeft u niet te reserveren.
U bent altijd van harte welkom.
Groetjes,
Oostgarden
Goedemorgen,
Gisteren de bestelde maaltijd voor +/- 50 personen afgehaald + een maaltijd voor de kids. Het was perfect, alles stond netjes klaar op de afgesproken tijden ( inclusief warmhoud bakken). Helemaal top !!! Bedankt.
Is het alleen mogelijk om thuis te laten bezorgen vanaf 20 personen ?
Beste Ria,
Hiervoor kan je het beste even bellen.
Dan kunnen we samen kijken wat mogelijk is.
Groetjes,
Oostgarden
Ik heb gisteren met twee collega’s prima bij jullie gegeten. Maar heb ook wel een verbeterpuntje.
Wij wilden n.l. een rijsttafel voor 3 i.p.v. 2 (zoals standaard op de kaart). Dat kon niet werd ons gezegd; de oplossing volgens jullie personeel was een rijsttafel voor twee met een extra gerecht.
Mij leek een rijsttafel voor 2 maal 1 1/2 niet zo heel erg moeilijk, maar dat was onmogelijk. Waarom??
Iets klantvriendelijker resp. flexibeler zouden wij gewaardeerd hebben